a k u s t i k u

"kita tak boleh menghalang takdir, melainkan Takdir yang menghalang kita..."

Sabtu, 25 September 2010

aku, kami dan mak

Di suatu pagi yang aman, aku dan adik tengah main XBox360. Bila abanglong takde baru la kami dapat bolos game tu.

Tiba-tiba, tengah kami dok feeling main game Splinter's Cell mak panggil dari ruang TV kt atas;

Mak: "Kakak! Tolong tengok laptop ni sat! Takleh masuk internet ni,"
Aku: "Internet elok ja tadi. Cuba mak try masuk balik,"

Selang beberapa minit mak aku senyap semula. Mungkin mak dh dapat masuk internet kot? Jadi kami pon sambung la main XBox balik. Tiba-tiba, mak aku memanggil semula;

Mak: "Kakak cuba tengok sat. Mozala..Mozarela...dari tadi Mozarella takleh masuk internet,"

Aku pandang adik aku, dan adik aku pandang aku balik...

Aku dan Adik: "Mozilla la Mak!!"


Khas buat dia yang amat kami sayangi,
Selamat Hari jadi Mak!!(^^) <3

Tiada ulasan: