a k u s t i k u

"kita tak boleh menghalang takdir, melainkan Takdir yang menghalang kita..."

Jumaat, 30 April 2010

aku dan situasi

situasi semalam:
aku baru rasa semangat menunggu hari nak habis semester. bukan aku tak suka, tapi korg yg buat aku rasa bersalah, walaupun semua ni bukan salah aku. kenapa aku kena ikut kehendak korg? aku adalah hak aku dan yang Maha Esa.


situasi hari ini:
perasaan tak tenteram. dia nampak aku, tapi aku tak nampak diri aku yang sebenar. aku lihat mereka semua, tapi aku rasa macam ada yang tak kena. aku seronok, tapi aku tak sabar nak pulang.


situasi sekarang:
aku perlukan waktu untuk diri sendiri. berada dia suatu tempat di mana tiada yang mengenali aku dan aku tak mengenali mereka. aku rindu zaman di mana hobi mingguan ku mencari ilham dengan memantau dunia...




situasi untuk esok:
aku dan jurnal vs. bandar


"where the road shall take me, i'll be there.."

Tiada ulasan: