a k u s t i k u

"kita tak boleh menghalang takdir, melainkan Takdir yang menghalang kita..."

Sabtu, 20 Februari 2010

aku dan komplikasi

semalam aku pulang
dengan senyuman
lebar di pipi..dudu...du du du

aku ingat
kata mu pada ku
kita kawan biasa


namun..
aku makin risau
jika ini benar cinta
aku makin rindu
kepada segala tentang mu


ohh...
sayang hati ku ada pada mu
ohh...
ku tahu siapa di telefon bimbit mu

masih ada gambar dia
dan aku sekali pon tak pernah cemburu
biar cinta satu, tapi kawan beribu


ingin ku pegang tangan mu
ingin ku usap rambutmu
ingin ku jadi tempat kau mengadu
segala isi peribadi mu
kita kongsi selalu
jadi teman mengadu

namun..

ohh...
sayang biar rasa ini lenyap slamanya
ohh...
tapi cinta masih ada di dada

hati ku hati mu
siapa yang tahu hanya tuhan saja
bila jodoh tiba, kau kekal kawan ku



cinta ini komplikasi

Tiada ulasan: